من و پسرم


من و پسرم


تكنيك جادويي نوشيدن 8 ليوان آب

تكنيك جادويي نوشيدن 8 ليوان آب

 

ليوان اول بعد از بيدار شدن

خداوندا ، سپاس تو را كه بار ديگر به من طلوع خورشيد را هديه دادي ، قول مي‌دهم امروز هر جا كه بروم مهري برسانم حتي با لبخندي . به من كمك كن ، امروز را به شاهكاري بي‌ همتا تبديل كنم .

 

ليوان دوم حدود 10 صبح

افتخار ميكنم كه از امروز پاك‌ترين انسان روي زمين هستم .

 

ليوان سوم حدود 12 ظهر

من نظر كرده خداوندم .

 

ليوان چهارم بعد از ناهار

خداوندا ، تو را سپاس به خاطر بركاتي كه به به من بخشيدي ، خزانه غيبت را به من و خانواده‌ام بگشاي .

 

 

ليوان پنجم ساعت 4 بعد ازظهر

عشق الهي هم اكنون مرا ثروتمند و توانگر ميسازد .

 

 

ليوان ششم ساعت شش بعد ازظهر

به هر سو كه مي‌نگرم موفقيت به من لبخند مي‌زند .

 

ليوان هفتم قبل از شام

هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر مي‌شوم .

 

 

ليوان هشتم قبل از خواب

خداوندا ، سپاس تو را كه يك روز ديگر را به من هديه دادي ، كشورم ايران را در پناه خودت حفظ كن و صلح را در جهان حاكم فرما . خود و خانواده‌ام را به تو مي‌سپارم ، اي مهربان‌ترين مهربانان . پروردگارا خوابي آرام به من هديه بده ، كه من عاشق تو هستم .

 

 

 

اين جمله‌ها را همراه با نوشيدن 8 ليوان آب بمدت 21 روز تكرار كنيد و به چشم خود ببينيد كه چطور خود و زندگي‌تان تغيير خواهند كرد .



نويسنده: رضا | تاريخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:آب,خدا,تكنيك,ليوان,طلوع,روز, | موضوع: <-PostCategory-> |